Nikki en Lotte

Video’s:

Over ons

Hi there!

Wij zijn Nikki en Lotte en zijn vanaf 14 januari tot 13 maart in Zuid-Oost Azie aan het backpacken. Wij zijn beiden 17 jaar, en hebben afgelopen schooljaar onze havo diploma gehaald. Dit jaar hebben wij een tussenjaar en gaan wij dus samen op reis. Op onze facebook accounts zullen wij een link achter laten naar deze blog, als je het leuk vindt om onze avonturen te lezen en ons te volgen op onze reis. Enjoy!

Liefs Nik en Lot

Over onze reis

Wij zullen onze reis beginnen in de hoofdstad van Vietnam (Hanoi), en daar zullen wij onze reis ook afsluiten. Vanuit Hanoi willen we met de bus naar het zuiden van Vietnam reizen, en hier verschillende tussenstops maken door het hele land. Vervolgens willen wij doorreizen naar Cambodja. Na Cambodja is Thailand aan de beurt! Als laatste zullen wij Laos bezoeken en daarna weer terugreizen naar Hanoi. Dit is nu het plan, maar niks is definitief dus alles kan nog spontaan veranderen. Want je kan het meisje wel uit het Gooi halen, maar het Gooi niet uit het meisje!!

Bezochte landen

Wij hebben 7 landen (3%) bezocht:

Cambodja, China, Frankrijk, Laos, Nederland, Thailand, Vietnam.